مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-08سياسي

ضرورت رفع سد معبر از محوطه سرگذر


تعرض به معابر عمومی و سدمعبر به ویژه در محوطه سرگذر، رفت و آمد همشهریان را دچار مشکل کرده که مدیریت شهری باید هرچه سریعتر مشکل را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی صبح امروز در بازدید میدانی از محوطه سرگذر با اشاره به عدم ساماندهی منطقه ای به این گستردگی و توجیه نبودن مغازه داران و در نهایت ایجاد سد معبر از سوی آنان اظهار کرد: مدیریت معابر به عنوان بخشی از اموال عمومی شهری بر عهده شهرداری است.

وی گفت: ساماندهی و نظم دهی به نحوه استفاده عموم از آن نیز مستلزم ورود جدی این دستگاه برای یک برنامه ریزی دقیق به منظور رفع مشکل است.

  دادستان همدان اظهار کرد: تعرض به معابر عمومی و مسدود کردن مسیر عبور و مرور از سوی مغازه داران به عنوان سد معبر، رفت و آمد همشهریان را دچار مشکل کرده و در این زمینه سبب نارضایتی آنان شده است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری از جمله شهرداری، اتحادیه ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید در اسرع وقت با برنامه ریزی مدون در ابتدا با آگاهسازی مغازه داران و اجرای قوانین شهری از نقض حقوق شهروندی جلوگیری کنند، چراکه هیچ فردی اجازه ندارد حقوق مردم را نادیده بگیرد.

پایان پیام/ 3140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع سد معبر از محوطه سرگذر

ضرورت رفع سد معبر از محوطه سرگذر