مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:212023-06-27اجتماعي

تردد بیش از 2 میلیون مسافر در پایانه های مسافربری مشهد در خردادماه


سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات رسانی به بیش از 2 میلیون زائر و مجاور از سوی پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد از خدمات رسانی به بیش از 2 میلیون زائر و مجاور از سوی پایانه های مسافربری شهرداری مشهد در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

سیدمهدی امامی میبدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان جابجایی و تردد مسافران در پایانه های مسافربری مشهد اظهار کرد: مطابق آمار در خرداد ماه سال جاری 2 میلیون و 137 هزار و 725 زائر و مجاور از طریق پایانه های مسافربری وارد مشهد شده اند.

وی در خصوص میزان جابجایی مسافران در مدت زمان مشابه در سال گذشته خاطرنشان کرد: در خرداد ماه سال گذشته به بیش از یک میلیون و 718 هزار و 253 زائر و مجاور از طریق پایانه های مسافربری شهرداری مشهد خدمت رسانی شده بود.

سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به افزایش 23 درصدی تردد مسافران در خرداد ماه سال جاری یادآور شد: تردد و جابجایی مسافران در خرداد ماه سال جاری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته بیش از 419 هزار و 472 نفر افزایش داشته است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از 2 میلیون مسافر در پایانه های مسافربری مشهد در خردادماه

تردد بیش از 2 میلیون مسافر در پایانه های مسافربری مشهد در خردادماه