مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:212023-07-05حوادث

معرفی 201 عامل آتش زدن بقایای گیاهی خرم آباد به دستگاه قضایی


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد گفت: پرونده قضایی 201 نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش اراضی کشاورزی در خردادماه و تیرماه سال 1402 کرده بودند را تحویل مراجع قضایی داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد گفت: پرونده قضایی 201 نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش اراضی کشاورزی در خردادماه و تیرماه سال 1402 کرده بودند را تحویل مراجع قضایی داد.

کامران فرمان پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده قضایی 201 نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش اراضی کشاورزی در خرداد و تیرماه سال 1402 کرده بودند، تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست خرم آباد با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان با گشت و کنترل و پایش مزارع کشاورزی تاکنون 201 نفر از افرادی که اقدام به آتش زدن کاه و کلش و پسماندهای کشاورزی کرده بودند را شناسایی و به دلیل ایجاد آلودگی و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمان پور افزود: برخی کشاورزان مبادرت به سوزندان ضایعات مزارع یا همان کاه و کلش برای از بین بردن آفات می کنند، این در حالیست که این عمل نه تنها حاصلخیزی خاک را کاهش می دهد بلکه دود ناشی از سوزندان کاه و کلش باعث آلودگی هوا و محیط زیست، تشدید بیماری های قلبی، تنفسی و ریوی و باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 201 عامل آتش زدن بقایای گیاهی خرم آباد به دستگاه قضایی

معرفی 201 عامل آتش زدن بقایای گیاهی خرم آباد به دستگاه قضایی