مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 01:152023-07-09اقتصادي

یک قدم بزرگ برای پایان «سری دوزی» تهیه کنندگان خاص در صداوسیما؟


با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ - در راستای تغییرات ساختاری در سازمان صداوسیما، گروه های فیلم و سریال شبکه های تلویزیونی حذف شد و کلیه تولیدات در این بخش به سیمافیلم منتقل شد؛ رویکردی که اگر با شفافیت همراه شود، علاوه بر جلوگیری از برخی موازی کاری ها، شائبه هایی که در طول سالیان متمادی در این حوزه وجود داشته را برطرف خواهد نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ سیما فیلم مهم ترین مرکز تولیدات فیلم و سریال تلویزیون به ویژه تولیدات الف ویژه در چند دهه اخیر سازمان صداوسیمبوده است.

این مرکز اما در سال های اخیر با حواشی متعددی مواجه شد که در مقطعی به واسطه تولید فیلم یک خانواده محترم تا مرز انحلال پیش رفت اما در نهایت حفظ شد و اکنون در چارچوب تغییر ساختاری صداوسیما، جایگاهش نیز تقویت شده است.

امروز رسماً اعلام شد گروه های فیلم و سریال های شبکه های تلویزیون ایران که به صورت مجزا به تولید عرصه می پرداختند، از ساختار این شبکه ها حذف شدند و تولید فیلم و سریال برای کلیه شبکه های ملی به شکل متمرکز در مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما که اخیراً مدیریتش به مهدی نقویان مستندساز س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم بزرگ برای پایان «سری دوزی» تهیه کنندگان خاص در صداوسیما؟

یک قدم بزرگ برای پایان «سری دوزی» تهیه کنندگان خاص در صداوسیما؟