مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-05سياسي

ایران و مالزی دارای اشتراکات فراوانی هستند


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای خود از مالزی، دو کشور را دارای اشتراکات فراوان دانست و ارتقای همکاری ها در حوزه های اقتصادی و تجاری را مورد تاکید قرار داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و زمبری عبدالقادر وزیر خارجه مالزی، امروز در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد در جمهوری آذربایجان با یکدیگر دیدار و در خصوص موضوعات دوجانبه، منطقه و جهان اسلام گفتگو و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان دو کشور را دارای اشتراکات فراوان دانست و ارتقای همکاری ها در حوزه های اقتصادی و تجاری هم تراز با سطح همکاری های دو کشور در حوزه سیاسی را مورد تاکید قرار داد و همچنین تبادل هیئت ها در سطوح میانی و عالی بین دو کشور را برای زمینه سازی ارتقای همکاری های فی مابین ضروری دانست.

امیرعبداللهیان توافقات انجام شده در حوزه همکاری های قضایی بین دو کشور و استمرار آن در دیگر زمینه های مرتبط با آن را در حوزه تبادلات مردمی مهم خواند.

وزیر امور خارجه کشورمان مواضع دولت مالزی در حمایت از فلسطین و مخالفت با اقدامات هتاکانه در برخی کشورهای اروپایی در اهانت به قرآن کریم را مهم توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و مالزی دارای اشتراکات فراوانی هستند

ایران و مالزی دارای اشتراکات فراوانی هستند