مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 20:102023-06-29سياسي

برنامه ریزی جمعی برای اثربخشی بانوان در شهرداری ها


سومین نشست بانوان عضو شورای اسلامی شهرها، مدیران و مشاوران شهرداران کلانشهرهای کشور به میزبانی تبریز به بررسی موضوعات مبتلابه مدیریت شهری در حوزه زنان و خانواده پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رییس فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی امروز  در این نشست با اشاره به کوتاه بودن زمان فرصت های خدمتگزاری به مردم، گفت: فرصت خدمت به مردم، غنیمت است و باید دست در دست هم برای خدمت تلاش کنیم.

فاطمه قاسم پور، با اظهار امیدواری نسبت به برداشتن قدم هایی موثر در حوزه بانوان با تمرکز بر قوانین مدون، اجرایی و حمایتی گفت: گردهمایی بانوان تصمیم ساز می تواند قدم موثری برای مشورت و به اشتراک گذاشتن نظرات در حوزه بانوان و خانواده باشد که امیدواریم نشست کنونی نیز گامی در این راستا باشد.

یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز نیز با اشاره به نقش شهرداری ها در حوزه های اجتماعی، تمرکز بر نقش های دیگر این مجموعه به جز حوزه خدمات را در راستای حضور موثر در برنامه ریزی و شکل دهی فضای فعالیتی در جامعه موثر دانست و تصریح کرد: حوزه خانواده و زنان، یکی از موضوعات قابل توجه در حوزه بین المللی است و در حوزه های مختلف به ویژه در مدیریت های شهری نسبت به موضوعات اجتماعی، بیش از پیش نیازمند برنامه ریزی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جمعی برای اثربخشی بانوان در شهرداری ها

برنامه ریزی جمعی برای اثربخشی بانوان در شهرداری ها