مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 01:152023-07-04اقتصادي

سرعت بخشی به تزریق درآمد مولدسازی به پروژه های استان اردبیل در دستور کار است


استاندار اردبیل با اشاره به وجود اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان، از پیگیری ها برای سرعت بخشی به اخذ مجوز و هزینه کرد منابع حاصل از مولدسازی این اموال در پروژه های حوزه سلامت استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست مولدسازی اموال مازاد دولتی استان اردبیل اظهار کرد: انجام کارشناسی های مورد نیاز واگذاری اموال و زمین راکد در حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل و استخراج پروژه های ضروری بخش درمان برای استفاده از درآمد مولدسازی در این پروژه ها مورد تأکید است.

وی افزود: پروژه های مهم راه سازی در شهرستان های شمالی استان اردبیل برای تکمیل به اعتبار حدود 1000میلیارد تومانی نیاز دارند که لازم است راه وشهرسازی زمین و اموال راکد و بلااستفاده ای معادل این رقم را استخراج و اعلام کند.

ظرفیت های مولدسازی و پروژه های ضروری برای اجرا در شهرستان ها استخراج شود استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به وجود اموال و زمین بلااستفاده در شهرستان های مشکین شهر، بیله سوار و گرمی، استخراج پروژه های اقتصادی و راه سازی باید از سوی فرمانداری ها پیگیری و اعلام شود.

عاملی با اشاره به ظرفیت قانونی ایجادشده برای تأمین منابع پروژه های مهم استان اردبیل در حوزه های مختلف، گفت: تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشی به تزریق درآمد مولدسازی به پروژه های استان اردبیل در دستور کار است

سرعت بخشی به تزریق درآمد مولدسازی به پروژه های استان اردبیل در دستور کار است