مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-24اقتصادي

فرش گیلان با برند قم و اصفهان عرضه می شود/ لزوم برندسازی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با تاکید بر لزوم برندسازی در صنعت فرش استان گفت: فرش گیلان با برند قم و اصفهان عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمحمد اسحاقی صبح شنبه در نخستین جشنواره فرش دستباف در گیلان اظهار کرد: این استان در بخش های مختلف قابلیت ها و توانمندی های فراوانی دارد.

وی با اشاره به قدمت طولانی و تاریخی در بخش ابریشم و فرش افزود: ایران، 2650 سال قبل به محصول ابریشم و فرش رسیده و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه فرش در کشور و استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با بیان اینکه فرش در ادوار مختلف با فراز و نشیب های فراوان شده است، گفت: حفظ فرهنگ و هنر بافندگی فرش در کشور و گیلان را مدیون بانوان هنرمند هستیم.

اسحاقی با انتقاد از فقدان برند مشخص در حوزه فرش گیلان اضافه کرد: چرا باید فرش گیلان با برند قم و اصفهان عرضه شود.

وی با بیان اینکه برندسازی فرش گیلان مطالبه جدی است، افزود: فرایند برندسازی در حوزه فرش گیلان صورت گرفته نشده است و هنر و اثر زیبای گیلان نباید با نام استان های دیگر عرضه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت های ارزشمند در حوزه صنعت فرش و ابریشم، بیان کرد: بیش از 9900 خانوار گیلانی بیش از 600 تن پیله تر کرم ابریشم در استان تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرش گیلان با برند قم و اصفهان عرضه می شود/ لزوم برندسازی

فرش گیلان با برند قم و اصفهان عرضه می شود/ لزوم برندسازی