مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-21سياسي

افتتاح پروژه های آبرسانی به شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام صبح جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام ضمن اشاره به  افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس گفت: پروژه های مذکور از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و قابلیت افتتاح در هفته دفاع مقدس را دارند.

   وی با اشاره به اینکه،بسیج با برافراشته کردن عَلَم خدمت به مناطق محروم در همه امور پیشرو است و این عَلَم هیچگاه بر زمین نخواهد ماند، گفت:  بسیج سازندگی امروز در روستاهای شهرستان چوار با انجام اقدامات جهادی در حال خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب است.

  فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام ادامه داد:  در روستاهای شهرستان چوار، 4 باب مخزن آب با ظرفیت 800 متر مکعب ، 60 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب و بهسازی یک چشمه آب، با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد تومان ، به منظور دسترسی 17 روستای این شهرستان به آب شرب سالم و  پایدار  اجرا شده است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: این طرح بزرگ، با مشارکت آبفای استان در حال انجام است و آنچه در راستای تعهدات بسیج سازندگی بوده با برنامه ریزی دقیق، و با تلاش شبانه روزی در حال انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های آبرسانی به شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس

افتتاح پروژه های آبرسانی به شهرستان چوار در هفته دفاع مقدس