مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 23:002023-07-19بين الملل

بیانیه پایانی نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه در جده


در بیانیه پایانی نشست سران کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه بر اهمیت تقویت روابط سیاسی و راهبردی و تلاش برای تقویت همکاری های تجاری و اقتصادی و تشویق سرمایه گذاری مشترک تأکید شده است.

- در بیانیه پایانی نشست سران کشورهای حوزه خلیج فارس و آسیای میانه بر اهمیت تقویت روابط سیاسی و راهبردی و تلاش برای تقویت همکاری های تجاری و اقتصادی و تشویق سرمایه گذاری مشترک تأکید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز چهارشنبه شهر جده عربستان، میزبان نشست مشترک سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه شامل ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان با محوریت گسترش تلاش ها و همکاری ها برای تقویت روابط در زمینه های توسعه، تجارت و اقتصاد و مقابله با چالش های منطقه ای و بین المللی بود.

محمد بن سلمان به نمایندگی از ملک سلمان عبدالعزیز ریاست هجدهمین نشست مشورتی سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه در جده را بر عهده داشت.

او گفت که بیانیه نهایی پیش نویس طرح برنامه اقدام مشترک شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای آسیای مرکزی از سال 2023 تا 2027 به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربیه، ولیعهد سعودی تأکید کرد که چالش هایی که جهان امروز با آن مواجه است، مستلزم یکپارچگی تلاش ها برای رویارویی با مشکلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه پایانی نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه در جده

بیانیه پایانی نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و آسیای میانه در جده