مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-29ورزشي

110 زوج یزدی امشب به خانه بخت رفتند+ عکس


همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت مراسم ازدواج 110 زوج یزدی با عنوان «جشن وصال» در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی، دقایقی پیش در مراسم جشن وصال که با حضوز110 زوج یزدی و اقشار مختلف در باغ جهانی دولت آباد برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً در کنار این مجموعه ها برای تشکیل خانواده ها از ازدواج تا اشتغال و مسکن، حمایت خواهیم داشت.

وی با بیان این که یزد استان برتر و پیشرو کشور در حوزه حمایت از جوانان برای ازدواج آسان است، افزود: تهیه مسکن ویلایی برای زوج های جوان از جمله اقدامات شاخص انجام شده و در دستور کار است.

 استاندار با اشاره به رتبه برتر یزد در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در سال 1401، گفت: امیدواریم موانع و مشکلات موجود در این حوزه نیز هر چه زودتر مرتفع شود.

حجت الاسلام مجتبی صداقت رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز در این مراسم ضمن آرزوی توفیق و شادابی برای زندگی زوج های جوان، گفت: این جشن در واقع شروع برگزاری جشن های دهه امامت و ولایت در شهر یزد است و امیدواریم مراسم های این ایام متبرک به نام حضرت  امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) شود.

وی از تدارک بیش از 200 جشن مردمی در سطح یزد از عید قربان تا عید مباهله امسال خبر داد و گفت: امسال پویش نصب پرچم امیرالمومنین(ع) بر سر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 زوج یزدی امشب به خانه بخت رفتند+ عکس

110 زوج یزدی امشب به خانه بخت رفتند+ عکس