مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 00:152023-06-24اقتصادي

جزییات واگذاری زمین رایگان طرح «جوانی جمعیت» در بوشهر


در 13 خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر شامگاه گذشته در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مشوق های قانون جوانی جمعیت واگذاری زمین به خانواده های دارای 3 فرزند اجرایی می شود.

وی با اشاره به اهدا قراردادهای واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت توضیح داد: به تمام خانواده هایی که دارای 3 فرزند بر اساس قانون جوانی جمعیت هستند زمین تعلق می گیرد و این مهم در تمام شهرستان های استان بوشهر مصوب شده است؛ در این خصوص قرارداد واگذاری زمین به خانواده های دارای شرایط از عید سعید قربان تا عید غدیر خم در همه شهرستان ها اجرا می شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: در 13 خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شود.

استاندار بوشهر با اشاره به آغاز پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرستان ها گفت: بر اساس تنظیم جدول مربوطه پروژه های ساخت مسکن در قالب نهضت ملی مسکن  در مدت 10 روز از عید قربان تا عید غدیر خم هر روز در یک شهرستان ضمن واگذاری قرارداد زمین فرزندآوری به مشمولان قانون جوانی جمعیت، مراسم ازدواج آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واگذاری زمین رایگان طرح «جوانی جمعیت» در بوشهر

جزییات واگذاری زمین رایگان طرح «جوانی جمعیت» در بوشهر