مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-10ورزشي

سرمایه گذاری در رده جودوی بزرگسالان یا نونهالان؟


چون بزرگسالان شهرستان فریمان بیشتر تمایل به رشته ورزشی کشتی با چوخه دارند، لذا سرمایه گذاری در رده بزرگسالان رشته جودو زیاد منطقی به نظر نمی رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی مربی تیم جودو فریمان گفت: چون بزرگسالان شهرستان فریمان بیشتر تمایل به رشته ورزشی کشتی با چوخه دارند، لذا سرمایه گذاری در رده بزرگسالان رشته جودو زیاد منطقی به نظر نمی رسد.

غلامعلی نکویی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: هرچند رشته ورزشی جودو در این شهرستان از سال 1392 تا قبل از ویروس کرونا با افت مواجه شده بود و در زمان اوج ویروس کرونا سالن تمرین به طور کامل تعطیل شد، اما خوشبختانه مجدد فعالیت این رشته ورزشی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه سالنی که در آن تمرینات برگزار می شد کیفیت خود را از دست داده بود، اما با کمک های ورزشکاران و خیرین مبلغ 20 میلیون تومان صرف بازسازی آن شد، همچنین اداره ورزش و جوانان فریمان 50 درصد مبلغ مورد نیاز را تقبل نمود.

مربی تیم جودو فریمان با بیان اینکه با پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته تیم جودوی این شهرستان مجدد جان گرفته است، اظهار کرد: احیاء این رشته ورزشی سخت بود، اما اکنون مدت یک سال می شود که مجدداً جودو فریمان فعالیت خود را آغاز نموده و شرایط رو به بهبود و پیشرفت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در رده جودوی بزرگسالان یا نونهالان؟

سرمایه گذاری در رده جودوی بزرگسالان یا نونهالان؟