مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-10سياسي

بازدید هیئتی از علمای جماعت اسلامی و اساتید پاکستانی از دانشگاه مذاهب اسلامی


هیئتی از علمای جماعت اسلامی پاکستان و اساتید دانشگاه‎های اسلام آباد و پیشاور با حضور در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی ضمن بازدید با سیدعباس صالحی رییس دانشگاه و جمعی از معاونین و اعضای هیئت علمی دیدار و گفت و گو کردند.

- هیئتی از علمای جماعت اسلامی پاکستان و اساتید دانشگاه‎های اسلام آباد و پیشاور با حضور در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی ضمن بازدید با سیدعباس صالحی رییس دانشگاه و جمعی از معاونین و اعضای هیئت علمی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هیئت به ریاست پروفسور محمد ابراهیم خان؛ رهبر ارشد جماعت اسلامی ایالت خیبر پختون و صهیب الدین کاکاخیل معاون دبیر کل ایالتی جماعت اسلامی پاکستان و اساتیدی از دانشگاه ‎های اسلام آباد و پیشاور از دانشگاه بین الملل مذاهب اسلامی بازدید کردند.

هیئت پاکستانی پس از حضور در نماز جماعت مشترک و دیداری کوتاه با سیدعباس صالحی رییس دانشگاه، از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد بازدید به عمل آورده و سپس در نشست مشترک با جمعی از معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه شرکت و ضمن آشنایی اجمالی با اهداف، رسالت ها و فعالیت های دانشگاه، راهکارهای همکاری های مشترک را بررسی کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیئتی از علمای جماعت اسلامی و اساتید پاکستانی از دانشگاه مذاهب اسلامی

بازدید هیئتی از علمای جماعت اسلامی و اساتید پاکستانی از دانشگاه مذاهب اسلامی