مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-19ورزشي

تشکیل کارگروه های بررسی مشکلات جوانان، امدادگران و داوطلبان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تشکیل سه کارگروه بررسی مشکلات جوانان، امدادگران و داوطلبان در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی کاوسی صبح چهارشنبه در نشست گفت و شنود با جوانان هلال احمر استان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به لحاظ ساختار، ماهیت و نیروی انسانی، مردمی ترین سازمان در نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هلال احمر سازمانی بر مبنا و پشتوانه مردم بوده و متکی به نیرو و حمایت جوانان است.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اعضای حاضر در جلسه بیان کرد: در راستای رفع مشکلات پیش رو، سه کارگروه شامل بررسی مشکلات و هم اندیشی پیرامون مسائل جوانان، بررسی مشکلات امدادگران و بررسی مشکلات داوطلبان تشکیل می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این کارگروه ها در هر هفته حداقل یک جلسه با جامعه هدف، پیرامون بررسی و رفع مشکلات شان برگزار تا با خروجی آن پیگیری امور تسهیل شود.

وی خواستار برگزاری اردوهای زندگی در شرایط سخت برای جوانان شد و گفت: جوانان مهم ترین سرمایه های جامعه بوده که نیاز است از ایده های این قشر در توسعه هلال احمر استفاده شود.

گفتنی است؛ این نشست با حضور 12 نفر از جوانان بعنوان نمایندگان جلسات گفت و شنود با روسای شعب در شهرستان های سطح استان و معاون اداره ورزش و جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های بررسی مشکلات جوانان، امدادگران و داوطلبان

تشکیل کارگروه های بررسی مشکلات جوانان، امدادگران و داوطلبان