کار ارزیابی استخدامی آموزش و پرورش دشوار و پر مسئولیت استرییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: کار ارزیابی استخدامی آموزش و پرورش دشوار و پر مسئولیت است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زارعی در جلسه ای که با حضور مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران جهت بررسی امتحانات نهایی، کنکور و استخدام، برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه در ارزیابی های استخدامی آموزش و پرورش گفت: به طور کلی فلسفه جذب از طریق آزمون ماده 28 این است که اگر افراد نخبه ای داشته باشیم که در رشته های دیگری تحصیل کرده اند و بعداً به شغل معلمی علاقمند شده باشند، راه بر آنان بسته نیست. وی در خصوص شیوه های ارزیابی گفت: در گذشته صرفاً با یک آزمون دانشی و مصاحبه سلیقه ای افراد جذب شغل معلمی می شدند، اما اکنون می دانیم اگر فردی قرار است در حرفه ای به کارگیری شود باید تمام ویژگی های شخصی، علمی و… آن هم با قرار گرفتن در موقعیت های شبیه سازی شده مورد سنجش قرار گیرد. زارعی با اشاره به کار دشوار ارزیابی ادامه داد: البته که کار ارزیابی بسیار دشوار و پر مسئولیت است و اما ارزیابان ما باید بدانند که این یک کار بسیار حرفه ای است که هر شخصی تخصص آن را ندارد. وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده و مدیریت امور در شهرستان های استان تهران که از پرحجم ترین تعداد داوطلبان در در کشور برخوردار است، برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |