مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:122023-07-06فرهنگي

میهمانی عروسکی «مبارک» به روز هشتم رسید


هشتمین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، میزبان چهار نمایش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، ضیافت عروسک ها در قالب نوزدهمین جشنواره  تئاتر عروسکی تهران - مبارک به دبیری هادی حجازی فر در تئاترشهر در حال برگزاری است.

هشتمین روز از برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی (پنجشنبه پانزدهم تیر)، چهار نمایش در بخش صحنه ای و چهار اثر در بخش فضای باز اجرا خواهند شد.

نمایش های ایرانی صحنه ای زنده به گور به نویسندگی صادق هدایت و کارگردانی مریم ایرانمنش از تهران با مدت زمان 45 دقیقه در دو سئانس 18 و 20 در تالار سایه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

مبارک در قصه های خوب به نویسندگی و کارگردانی سعیده دهقانی نژاد از کرج به مدت 30 دقیقه ساعت های 17 و 19 در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می شود.

تاریکی به نویسندگی زینب مقیسه و غزاله عبادی با کارگردانی غزاله عبادی از تهران برای 35 دقیقه ساعت های 17 و 19 در سالن کوچک مولوی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

دختر کفش عروسکی به نویسندگی امین رضا ملک محمودی با کارگردانی امیرافسر شیبانی از تهران برای70دقیقه ساعت های 17 و 19 در تالار هنر میزبان علاقه مندان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی عروسکی «مبارک» به روز هشتم رسید

میهمانی عروسکی «مبارک» به روز هشتم رسید