مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-27سياسي

آمادگی 564 نقطه در فارس جهت جمع آوری و توزیع نذورات قربانی


مدیرکل کمیته امداد فارس از آمادگی 564 نقطه در استان فارس برای جمع آوری نذورات قربانی و توزیع میان نیازمندان استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی موصلی با اشاره به اهمیت عید قربان از دیدگاه اسلام بیان کرد: عید قربان یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان و یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار خویش است.

وی با بیان اینکه در این روز بزرگ نباید نیازمندان را فراموش کنیم؛ افزود: این نهاد آماده جمع آوری نذورات و کمک های مردم نیک اندیش در سراسر استان است.

هم استانی های خیر و نیکوکار در این روز می توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل این نهاد دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

مدیر کل امداد فارس خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته 356 مرکز نیکوکاری و 58 دفتر کمیته امداد در سطح استان و 150 پایگاه ثابت و سیار در محل های برگزاری نماز عید سعید قربان در سراسر استان آماده جمع آوری نذورات قربانی (نقد و غیر نقد) از خیرین هستند.

موصلی در ادامه یادآور شد: سال گذشته در عید قربان بالغ بر 18 میلیارد تومان نذورات و قربانی از طریق خیرین و مراکز نیکوکاری به این نهاد تحویل و بین نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 564 نقطه در فارس جهت جمع آوری و توزیع نذورات قربانی

آمادگی 564 نقطه در فارس جهت جمع آوری و توزیع نذورات قربانی