مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-17فرهنگي

برگزاری جشنواره مد و لباس در اردبیل / در برگزاری کنسرت ها جزو 10 استان برتر هستیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل جزو 10 استان برتر در برگزاری کنسرت ها در سطح کشور می باشد، از برگزاری جشنواره مد و لباس در پاییز امسال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل جزو 10 استان برتر در برگزاری کنسرت ها در سطح کشور می باشد، از برگزاری جشنواره مد و لباس در پاییز امسال خبر داد.

امیر رجبی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در بحث ایجاد نشاط اجتماعی بیشترین آمار برگزاری کنسرت در 5 ماه اخیر را با وجود برخی مسائل و مشکلات داشته ایم، افزود: اکثر خوانندگان مطرح با سختی ها و مشقت ها و حواشی در استان کنسرت برگزار کرده اند و استان اردبیل در این زمینه جزو 10 استان برتر کشور می باشد.

رجبی بیان کرد: در سال جاری با توجه به بحث حجاب و عفاف جشنواره بزرگ مد و لباس ایرانی را بعد از ماه صفر با حضور برندهای مهم در کشور با قیمت و کیفیت مناسب و مد روز برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد: معتقدیم در حوزه حجاب و عفاف باید کار ایجابی انجام شود و امر و نهی و کار سلبی در این حوزه کارگشا نمی باشد.

وی تصریح کرد: جوان و نوجوان بدنبال مد و زیبایی است و باید البسه مبتنی بر معیارهای حجاب و عفاف در بازار موجود باشد که هم دارای زیبایی و جذابیت و لحاظ مد در طراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مد و لباس در اردبیل / در برگزاری کنسرت ها جزو 10 استان برتر هستیم

برگزاری جشنواره مد و لباس در اردبیل / در برگزاری کنسرت ها جزو 10 استان برتر هستیم