مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-22ورزشي

زنجان مستحق برخورداری از تیم فوتبال لیگ برتری است


رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: زنجان با توجه به پتانسیل هایی که دارد، شایسته برخورداری از یک تیم فوتبال در سطح لیگ برتر باشگاه های کشور است.

- ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی فدراسیون فوتبال مقرر شده است که به سمت کیفی سازی کلاس های مدارس فوتبال پیش برویم، گفت: در همین راستا باید دوره های دانش افزایی را بر اساس سرفصل های فیفا و نیز آخرین به روزرسانی های انجام شده به مربیان اعلام کنیم، لذا تلاش شده است تا همه این کارها در دوره مذکور محقق شود.

وی با بیان اینکه در این دوره مباحثی از قبیل شرط بندی، تبانی، نژادپرستی، محافظت از کودکان و دوپینگ و نیز رفتار حرفه ‎ای مربیان مطرح می شود، تصریح کرد: همچنین در خصوص مدارس فوتبال تلاش شده است تا آخرین اطلاعاتی که در این رابطه در اختیار داریم، به مربیان استان زنجان انتقال دهیم.

سطح دانش مربیگری مربیان زنجان قابل قبول است این مسئول با یادآوری اینکه سطح دانش مربیگری مربیان زنجان قابل قبول بوده؛ چرا که تا به امروز توانسته اند بازیکنان خوبی را پرورش داده و به لیگ برتر معرفی کنند، خاطرنشان کرد: با این وجود معتقدیم که زنجان نیاز به برخورداری از یک تیم فوتبال در لیگ های مطرح کشور دارد و بدون شک هیئت فوتبال استان به تنهایی قادر نیست نسبت تحقق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان مستحق برخورداری از تیم فوتبال لیگ برتری است

زنجان مستحق برخورداری از تیم فوتبال لیگ برتری است