مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-16اجتماعي

هشدار افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگل ها


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بر پیشگیری از بروز آتش سوزی در جنگل ها و مراتع تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جعفرمرادی حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در سومین جلسه شورای معاونان که در سالن جلسات شهید نقاشیان اداره کل منابع طبیعی استان سمنان برگزار شد، نسبت به افزایش دما در روزهای آتی و احتمال آتش سوزی جنگل ها و مراتع هشدار داد.

وی تأکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و دریافت اخطارهای مربوط به افزایش دما و کاهش رطوبت در عرصه های جنگلی و مرتعی و وزش باد گرم عصرها به ویژه در محدوده جنگل های شمالی استان سمنان و مراتع یگان حفاظت در آماده باش کامل است و تقاضا داریم گردشگران، کشاورزان، دامداران و روستاییان به هیچ وجه در عرصه ها اقدام به روشن کردن آتش نکنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با افزایش گرمای هوا اکنون شاهد خشک شدن پوشش گیاهی و علفزارها در عرصه های منابع طبیعی هستیم که کوچک ترین بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی در عرصه، سبب می شود تا جنگل ها و مراتع استان سمنان دچار خسارت های جبران ناپذیر شوند.

مرادی حقیقی از نیروهای حفاظتی به ویژه از یگان حفاظت منابع طبیعی در سراسر استان سمنان خواست با افزایش گشت و مراقبت و انجام هشدارهای لازم از بروز هرگونه حریق در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگل ها

هشدار افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگل ها