مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:322023-07-06اجتماعي

رسیدن به آرزوها با گذر از هفت خان کنکور تجربی


آزمون سراسری گروه تجربی صبح امروز برگزار شد، برای اطلاع از حال و هوای کنکوری ها به حوزه برگزاری آزمون رفتیم و با موارد قابل توجهی مانند حضور مادر با فرزند خردسالش و خانواده های پر حاشیه در آزمون مواجه شدیم.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _  آزمون کنکور سراسری سال 1402 از صبح روز گذشته چهارشنبه 14 تیر با کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی آغاز شده و با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی ادامه می یابد و با برگزاری آزمون گروه آزمایشی زبان خارجی در بعدازظهر امروز پایان می یابد.

تعداد 318 هزار و 811 نفر داوطلب زن و 166 هزار و 224 نفر داوطلب مرد و در مجموع 485 هزار و 35 داوطلب شرکت کننده که به طور کلی نزدیک به 45 درصد از داوطلبان کل این نوبت از آزمون را این گروه تشکیل می دهند.

با توجه به سوالات و زمان پاسخگویی کنکور تجربی و بر اساس اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور، در گروه علوم تجربی چهار پرسشنامه و چهار پاسخنامه برای داوطلبان در این گروه در نظر گرفته شده است.

پرسشنامه اول شامل 45 سوال زیست شناسی است که داوطلبان باید در 45 دقیقه پاسخ دهند، دفترچه دوم شامل سوالات 30 سوال فیزیک و 35 سوال شیمی 75 دقیقه است.

دفترچه سوم شامل 30 سوال ریاضی و 15 سوال زمین شناسی است که داوطلبان 60 دقیقه وقت برای پاسخگویی به آن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدن به آرزوها با گذر از هفت خان کنکور تجربی

رسیدن به آرزوها با گذر از هفت خان کنکور تجربی