مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 08:352023-06-28اقتصادي

جزییات افزایش وام های مسکن ملی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با پیگیری و تبیین مشکلات نهضت ملی مسکن، پروژه هایی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند از تسهیلات متمم 200 میلیون تومانی بهره مند می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در راستای حل مشکل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان و اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با سرپرست و عضو هیئت مدیره ناظر بر تسهیلات بانک مسکن و معاون اجرایی بانک مسکن در دفتر سرپرست بانک مسکن دیدار کردند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به خروجی این دیدار اشاره کرد و گفت: با پیگیرهای صورت گرفته و تبیین مشکلات موجود در طرح نهضت ملی مسکن از جمله مشکل اعضا در تامین آورده متقاضیان، مقرر شد در فاز نخست پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصدی دارند از تسهیلات متمم 200 میلیون تومانی بانک مسکن بهره مند شوند.

  وی با بیان اینکه خوشبختانه با رایزنی های انجام شده و تلاش استاندار زنجان سقف تسهیلات به 550 میلیون تومان افزایش می یابد، ابراز کرد: همچنین مقرر شد پروژه های موصوف ( تعریف شده ) تا پایان سال جاری تکمیل و پس از دریافت دفترچه اقساط بانک مسکن، تحویل متقاضیان واجد شرایط شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش وام های مسکن ملی

جزییات افزایش وام های مسکن ملی