مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-18سياسي

تعزیرات حکومتی باید جلوی وقوع تخلفات آینده را بگیرد


رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استمرار در برخورد با تخلفات گفت: در مواردی تنها اعمال جزای نقدی کافی نیست و تعزیرات حکومتی باید جلوی وقوع تخلفات آینده را بگیرد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر استمرار در برخورد با تخلفات گفت: در مواردی تنها اعمال جزای نقدی کافی نیست و تعزیرات حکومتی باید جلوی وقوع تخلفات آینده را بگیرد.

علی دهقانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان که امروز (27 تیرماه) برگزار شد، با اشاره به وظایف سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: گستره وسیعی از موضوعات مربوط با اصناف مختلف و تخلفات بر عهده تعزیرات است و با ابزارهایی که در اختیار دارند، مجازات هایی مانند جزای نقدی و تعطیل کردن واحدهای متخلف در برنامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به انتظارات مردم افزود: حضور میدانی، کنترل بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در راستای حمایت از مصرف کننده است.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه باید برخورد با تخلفات اولویت کار تعزیرات حکومتی باشد، گفت: بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در دستور کار تعزیرات باشد.

نقش مراقبتی و کنترل گری در این زمینه تعزیرات بسیار مهم است و این اقدام باید با کمک اصناف و سازمان های مردم نهاد انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی باید جلوی وقوع تخلفات آینده را بگیرد

تعزیرات حکومتی باید جلوی وقوع تخلفات آینده را بگیرد