مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-22سياسي

اجرای طرح یاریگران زندگی با هدف پوشش 30 درصدی در روستاهای مازندران


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در حوزه مبارزه با اعتیاد، رویکرد اصلی ما پیشگیری است، در کنار تشدید اقدامات مقابله ای اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاها با هدف پوشش 30 درصدی در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، علی شیرازی پیش ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت نکوداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید بپذیریم که اعتیاد به هر نوع ماده مخدر برای سلامت جسم مضر بوده و معتادان برای رهایی از آن نباید به چالش و مشکلات بیشتری دچار شوند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اعتیاد را اولین آسیب اجتماعی کشور مطرح کردند، گفت: مبارزه با اعتیاد از موضوعات مورد تاکید قوای سه گانه است و کشور ما پرچم دار مبارزه با مواد مخدر است.

 شیرازی همچنین گفت: طبق بررسی ها در استان 33 درصد افراد مبتلا به مواد مخدر مهارت نه گفتن را نداشتند و 30درصد نیز گمان می کردند با یک بار مصرف آلوده مواد نمی شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: 127 سازمان مردم نهاد و پنج کمیته مقابله، پیشگیری، درمان، حقوقی و فضای مجازی در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یاریگران زندگی با هدف پوشش 30 درصدی در روستاهای مازندران

اجرای طرح یاریگران زندگی با هدف پوشش 30 درصدی در روستاهای مازندران