مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-28اقتصادي

تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی تخلف و جرم محسوب می شود


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تأکید کرد: تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در این استان تخلف و جرم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام میر دریکوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران برگزاری کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و بررسی 27 پرونده خبر داد.

وی با اشاره به قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، گفت: کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایر اعضا برگزار شد و 27 پرونده در این جلسه بررسی و تعیین تکلیف شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان، افزود: طبق این قانون که در سال 1374 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، هر گونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی تخلف و جرم محسوب می شود و جز در موارد خاص که ضرورت آن در کمیسیونی متشکل از رییس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر امور اراضی استان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل حفاظت از محیط زیست، نماینده استانداری و نمایندگان دستگاه های اجرایی ذی ربط بررسی می شود.

میر دریکوند، ادامه داد: باتوجه به این که حفاظت از اراضی کشاورزی در راستای امنیت غذایی از اهداف مهم است، باید با بررسی دقیق تر طرح ها و درخواست ها در کمیسیون از تخریب اراضی مستعد کشاورزی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی تخلف و جرم محسوب می شود

تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی تخلف و جرم محسوب می شود