مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 06:252023-07-16فرهنگي

هنرهای تجسمی می تواند در سبک زندگی افراد تاثیرگذار باشد


مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکثر مردم دستی در عرصه هنرهای تجسمی دارند و وقتی هنری، بیشتر در زندگی مردم حضور دارد در سبک زندگی آنها هم می تواند تاثیرگذارتر باشد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکثر مردم دستی در عرصه هنرهای تجسمی دارند و وقتی هنری، بیشتر در زندگی مردم حضور دارد در سبک زندگی آنها هم می تواند تاثیرگذارتر باشد.

محمد خراسانی زاده، شنبه 24 تیرماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی استان مرکزی اظهار کرد: زحمت بسیاری کشیده شد تا بعد از یک فاصله 10 ساله برای دهمین بار پرچم جشنواره هنرهای تجسمی در استان مرکزی برافراشته شود که جای قدردانی از تمامی برگزارکنندگان این جشنواره دارد.

وی با بیان اینکه زحمات هنرمندان پیشکسوت را باید قدر بدانیم و این سنت را ادامه دهیم گفت: امروز در زندگی ما آنچه که رفتارساز است و سبک زندگی را می سازد به ارتباط بین هنرهای تجسمی با فرایند تفکر وابسته است.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اکثر مردم دستی بر عرصه هنرهای تجسمی دارند و وقتی هنری، بیشتر در زندگی مردم حضور دارد در حوزه سبک زندگی هم می تواند تاثیرگذارتر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرهای تجسمی می تواند در سبک زندگی افراد تاثیرگذار باشد

هنرهای تجسمی می تواند در سبک زندگی افراد تاثیرگذار باشد