مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:372023-07-12اقتصادي

پرداخت 30 میلیارد پاداش به مشترکان خانگی برق تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی برای مدیریت مصرف انرژی و بار شبکه افزود: - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 30 میلیارد تومان پاداش به مشترکان خانگی این شرکت که اقدام به کاهش مصرف برق کرده اند، پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، کامبیز ناظریان با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان تهرانی برای مدیریت مصرف انرژی و بار شبکه افزود: پس از اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که موفق شده اند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند، 30 میلیارد تومان پاداش تاکنون به یک میلیون مشترک خانگی این شرکت پرداخت شده است.

وی با بیان این که همکاری مردم نقش قابل ملاحظه ای در حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعت اوج مصرف خواهد داشت، ادامه داد: امسال همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی که مصرف برق خود را کاهش دهند، از پاداش ریالی بر روی قبض برق خود بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از مصرف برق در بخش خانگی مربوط به سامانه های سرمایشی است و تنظیم دمای کولر های گازی بر روی عدد 24 درجه سانتی گراد و استفاده از دور کند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 30 میلیارد پاداش به مشترکان خانگی برق تهران

پرداخت 30 میلیارد پاداش به مشترکان خانگی برق تهران