مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-12سياسي

حوزه فرهنگی همواره مغفول مانده است


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: حوزه فرهنگی همواره مغفول مانده است، در صورتی که این حوزه اهمیت بسیار بالایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی عصر چهارشنبه در دیدار رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های فرهنگی شهر هشتگرد و وجود بهترین نیروی انسانی متخصص و دغدغه مند، می توان با اعتماد و استفاده از این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود منطقه، در مسیر رفع نیازمندی ها و دغدغه ها برنامه ریزی های دقیق و عملکردی ماندگار در حوزه فرهنگی داشت.

وی بیان کرد: حوزه فرهنگی همواره مغفول مانده است، در شهر کرج ظرفیت های بسیار زیادی وجود دارد که باید بهترین بهره را از آنها برای پیشرفت فرهنگی شهر برد.

اجرای 128 برنامه مختلف فرهنگی توسط مدیریت شهری هشتگرد محمدرضا کاشف ، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات فرهنگی و تلاش های مدیریت شهری برای ایجاد مکان هایی برای معرفی هویت تاریخی و فرهنگی هشتگرد ارائه کرد.

وی بیان کرد: اقدامات خوب و مؤثری طی سال های اخیر در شهر هشتگرد و به ویژه در حوزه فرهنگی صورت گرفته است و نقش مدیریت شهری در تمامی برنامه های شهرستانی مشهود می باشد به طوری که در سال گذشته بالغ بر 128 برنامه مختلف فرهنگی با محوریت شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگی همواره مغفول مانده است

حوزه فرهنگی همواره مغفول مانده است