مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-10پزشكي

کمبود بیمارستان در شرق استان کرمان


پنج شهرستان شرقی استان کرمان با جمعیت 500 هزار نفری خدمات درمانی خود را از بیمارستان پاستور بم می گیرند که این بیمارستان جوابگو نیست و می طلبد نسبت به افزایش سرانه تخت بیمارستانی و وجود مراکز درمانی بیشتری در این منطقه اقدام شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، در شرق استان کرمان پنج شهرستان بم، نرماشیر، ریگان، گنبکی و فهرج با جمعیت 500 هزار نفری وجود دارد که خدمات درمانی خود را از بیمارستان پاستور بم می گیرند که جوابگو نیست.

 کمبودهایی نظیر تخت بیمارستانی، امکانات پزشکی، دکتر متخصص مواردی است که مردم این منطقه را دچار چالش کرده و علیرغم وجود جاده ترانزیتی، حوادث ناشی از قاچاق اتباع بیگانه، تصادفات و .

می طلبد نسبت به افزایش سرانه تخت بیمارستانی و وجود مراکز درمانی در این منطقه اقدام شود.

 محمد برزنگ فرماندار بم امروز در این باره اظهار کرد:  یکی از کمبودهای بزرگی که در شرق استان کرمان داریم، نبود بیمارستان تخصصی است و بیمارستان ریگان و نرماشیر امکانات کافی ندارند و متاسفانه فقط اسم بیمارستان را یدک می کشند و تمام مراجعات بیماران از 5 شهرستان شرقی به بیمارستان پاستور بم است که دیگر این بیمارستان ظرفیت و گنجایش ندارد و نیاز به ساخت و تکمیل بیمارستان 202 تختخوابی بم هست تا مشکل مردم شرق استان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بیمارستان در شرق استان کرمان

کمبود بیمارستان در شرق استان کرمان