مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:052023-06-22سياسي

جهاد تبیین مهم ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جهاد تبیین مهم ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است و بهره گیری از تجربیات موفق دوران دفاع مقدس در این راه کمک کننده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در گردهمایی بصیرتی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام، با اشاره به اهمیت شناخت حقیقی ابعاد مختلف جنگ ترکیبی دشمن اظهار کرد: در کوران فتنه ها باید توان خود را افزایش دهیم؛ زیرا دشمنان اسلام تمام تجربیات 44 ساله خود را علیه ما بسیج کردند و امروز با به کارگیری سلاح جنگ ترکیبی به دنبال محو اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

وی افزود: همواره بهترین فرصت ها در دل بحران ها وجود دارد؛ فتنه ها انسان را آب دیده و ماهیت دشمنان و جریان نفاق را به خوبی معرفی می کند.

حسینی دیباجی گفت: سربازان امام زمان (عج) برای مقابله با فتنه ها باید ایمان و امید را در خود تقویت کنند و امروز مهم ترین سلاحی که در دست جبهه حق بوده، سلاح علم و آگاهی واقعی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: موضوع جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمودند مهم ترین ابزار ما در مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهم ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

جهاد تبیین مهم ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است