مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-04اقتصادي

خبرنگاران مازندرانی ناراضی از پاسخ نماینده سرمایه گذار پتروشیمی


نماینده سرمایه گذار در حالی اصرار بر توجیح طرح پتروشیمی داشت که فعالان رسانه ای خواستار رونمایی از مجوز پتروشیمی شدند و از پاسخ های نماینده سرمایه گذار قانع نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سرمایه گذار اصلی میانکاله غائب بزرگ نشست خبری امروز رسانه ای در شرکت صنایع پتروشیمی گهر مازندران بود.

به جای سرمایه گذار اصلی نماینده سهام دار قاسم خلیل خلیلی، مدیرعامل و مشاور محیط زیست در جلسه برای پاسخگویی حضور پیدا کرده اند.

 نخستین سؤوال خبرنگاران بحث ابر بدهکار بودن سرمایه گذار مطرح شده که قاسم خلیل خلیلی نماینده سهامدار پتروشیمی امیرآباد مازندران گفت: سرمایه گذار بدهکار بانکی نیست و وام تسویه شده است، این وام برای سال 92 است، چون وام به صورت ارزی بوده، بخاطر نوسانات ارزی، منجر به عدم تسویه ارزی شده که برای بانک توسعه صادرات است؛ اختلافی بین ما و بانک در دستگاه قضا مطرح است.

پس از آن بیشترین سؤوال خبرنگاران درباره وضعیت صدور مجوز محیط زیست بوده است.

با وجود تلاش برای مدیریت جلسه اما به دلیل عدم ابهام درباره وضعیت مجوز محیط زیست خبرنگاران از توضیحات نماینده سهام دار قانع نشدند.

در نهایت یکی از خبرنگاران با باز کردن صفحه منتسب به سازمان محیط زیست آخرین خبر انتشار یافته درباره وضعیت صدور مجوز پالایشگاه در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران مازندرانی ناراضی از پاسخ نماینده سرمایه گذار پتروشیمی

خبرنگاران مازندرانی ناراضی از پاسخ نماینده سرمایه گذار پتروشیمی