مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-23سياسي

نمایندگان مجلس باید مشاور مسئولان اجرایی باشند


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: نمایندگان باید مشاور مسئولان اجرایی باشند؛ نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند، بلکه می توانند مشورت بدهند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: نمایندگان باید مشاور مسئولان اجرایی باشند؛ نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند، بلکه می توانند مشورت بدهند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که امروز دوم تیر در مسجدالنبی (ص) برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: دستگاه قضا بیشترین نقش را در افزایش امید در مردم داشته و دارد و اگر خدای ناخواسته در این حوزه خلافی صورت بگیرد، به امید مردم آسیب جدی می رساند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی بیان کرد: با شهید بهشتی کاری کرده بودند که هیچ کس توان دفاع از آبروی شهید بهشتی را نداشت و امروز نباید با وجود فضای مجازی و رسانه ای، تحت تأثیر تبلیغات مسموم و ناجوانمردانه دشمن بر علیه خدمتگزاران جمهوری اسلامی باشیم.

وی اضافه کرد: امروز شرایط و قدرت جمهوری اسلامی در منطقه به گونه ای شده که حتی آمریکا نیز به دنبال برقراری ارتباط با ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس باید مشاور مسئولان اجرایی باشند

نمایندگان مجلس باید مشاور مسئولان اجرایی باشند