مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-29سياسي

غدیر، راه حل بحران های جهانی است


تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امروز جهان بحران مدیریت دارد، گفت: محتوا و پیام غدیر تنها نسخه سعادت بشر است و پیامبر(ص) در غدیر خم به امر خداوند متعال می خواستند این مشکل را حل کنند.

- ایسنا/قم تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امروز جهان بحران مدیریت دارد، گفت: محتوا و پیام غدیر تنها نسخه سعادت بشر است و پیامبر(ص) در غدیر خم به امر خداوند متعال می خواستند این مشکل را حل کنند.

آیت الله سیدمحمد سعیدی هشتم تیرماه در خطبه های نماز عید سعید قربان در حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه عید قربان فرصت مهم و موثری برای تقرب الی الله است، عنوان کرد: عید قربان مسیر زندگی انسان مؤمن، خدا باور و توحیدگرا را مشخص می کند زیرا انسان مؤمن در بندگی خالصانه خدا از همه چیز خودش حتی از فرزند عزیزی مانند حضرت اسماعیل حاضر است بگذرد.

وی عید قربان را یک بیان پر امتداد از بندگی خدا در طول تاریخ دانست و گفت: سیره و رفتار حضرت ابراهیم (ع)، حضرت هاجر (س) و حضرت اسماعیل (ع) ممکن است به مذاق برخی مادی گرایان خوش نیاید ولی مؤمنان و خانواده شهدا این حرکت خداباورانه را پسندیدند و در زندگی خود سرمشق و الگو قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر، راه حل بحران های جهانی است

غدیر، راه حل بحران های جهانی است