مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-01سياسي

استقرار «دادپزشک» در بیمارستان فاطمی اردبیل


مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با هدف تسهیل ارائه خدمات در حوزه پزشکی قانونی «دادپزشک» در بیمارستان فاطمی اردبیل مستقر شد تا سریعتر خدمات تخصصی پزشکی قانونی را ارائه کنند.

- اردبیل- مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: با هدف تسهیل ارائه خدمات در حوزه پزشکی قانونی دادپزشک در بیمارستان فاطمی اردبیل مستقر شد تا سریعتر خدمات تخصصی پزشکی قانونی را ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگار خوشنویس ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: خدمات پزشکی قانونی در قسمت های مختلف و به صورت وسیع به همشهریان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در بخش بالینی عمده فعالیت های مربوط به صدور گواهی های پزشکی انجام می شود که مراجعه کنندگان با شکایت های مختلف اعم از نزاع، تصادف، حوادث کار، استخدام، بهزیستی، آزارهای جنسی و سقط جنین خدمات مختلفی را از پزشکی قانونی دریافت می کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: سال گذشته 35 هزار و 12 گواهی در استان اردبیل صادر شده که تمامی این گواهی ها با نظرات تخصصی کارشناسان صادر و به شهروندان ارائه شده است.

خوشنویس رتبه بالای نزاع در اردبیل را یادآور شد و افزود: استان اردبیل در بحث نزاع خیابانی و دسته جمعی بالاترین میزان مراجعات به پزشکی قانونی را دارد اما سال گذشته ما با کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار «دادپزشک» در بیمارستان فاطمی اردبیل

استقرار «دادپزشک» در بیمارستان فاطمی اردبیل