مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-30فرهنگي

بستری شدن کارگردان باسابقه سینمای ایران به دلیل خونریزی مغزی


ابراهیم وحیدزاده که فیلم های کمدی معروفی را در سینمای ایران کارگردانی کرده است، از چند روز قبل در بیمارستان بستری شده و پس از یک عمل جراحی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری است.

- ابراهیم وحیدزاده که فیلم های کمدی معروفی را در سینمای ایران کارگردانی کرده است، از چند روز قبل در بیمارستان بستری شده و پس از یک عمل جراحی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین ابراهیم وحیدزاده که فیلم های کمدی معروفی را در سینمای ایران کارگردانی کرده است، از چند روز قبل در بیمارستان بستری شده و پس از یک عمل جراحی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری است.

همسر این فیلمساز درباره شرایط او توضیح داد: اواخر هفته گذشته متوجه شدم انگار مشکلی جسمی برایش پیش آمده و از نظر جسمی ناتوان شده بود که پس از مراجعه به پزشک گفتند دچار خونریزی وسیع مغزی شده و باید به صورت اورژانسی جراحی شود.

این جراحی روز گذشته انجام شد و الان در آی سی یو بستری است اما فعلا درباره ثبات شرایط جسمی اطلاعات دقیقی نمی توان گفت.

او اضافه کرد: در چند سال گذشته وحیدزاده برای کار خیلی تلاش می کرد ولی فراهم نبودن شرایط و امکانات و سرمایه تاثیر زیادی روی او گذاشت و برای کسی که کارش سینماست این وضعیت سخت تحمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری شدن کارگردان باسابقه سینمای ایران به دلیل خونریزی مغزی

بستری شدن کارگردان باسابقه سینمای ایران به دلیل خونریزی مغزی