مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-12سياسي

به دنبال ارتقای مرکز اهدای خون قاین هستیم


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف ما ارتقای مرکز خون گیری قاین بوده و این امر نیازمند همکاری مردم با این مرکز است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: هدف ما ارتقای مرکز خون گیری قاین بوده و این امر نیازمند همکاری مردم با این مرکز است.

کامبیز مهدی زاده، امروز چهارشنبه 21 تیر در مراسمی که با حضور جمعی از خیرین سلامت و نماینده شهرستان های قاینات و زیرکوه در محل مرکز انتقال خون قاین و به مناسبت یک سالگی این مرکز برگزار شد، گفت: در بازه زمانی یک ساله و طی 293 روز کاری فعالیت انجام شده 3766 مراجعه انجام شده که 3161 نفر موفق به اهدا خون شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به کمبود نیرو در این مرکز میزان حضور مراجعه کنندگان نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است.

مهدی زاده به کمک 150 میلیون تومانی خیرین شهرستان قاینات برای تامین سیستم سرمایشی مرکز انتقال خون اشاره کرد و افزود: همکاری خیرین سلامت در قاینات زبانزد است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف ما ارتقا مرکز خون گیری قاین بوده و این امر نیازمند همکاری مردم با این مرکز است، گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان قاینات، از مردم درخواست داریم که دراین زمینه همکاری بیشتری با مرکز انتقال خون قاین داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال ارتقای مرکز اهدای خون قاین هستیم

به دنبال ارتقای مرکز اهدای خون قاین هستیم