مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:512023-07-17سياسي

آزادی حمید قره حسنلو و همسرش صحت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، طی ساعت های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است.

پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می برند.

گفتنی است در حال حاضر پرونده حمید قره حسنلو و فرزانه قره حسنلو در دیوانعالی کشور در حال بررسی است و حکم جدیدی در این پرونده صادر نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مأمورین کردند.

در حوادث این روز، سیدروح الله عجمیان یکی از حافظان امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

در این پرونده در مجموع برای 16 نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ 9 آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در شهادت روح الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی حمید قره حسنلو و همسرش صحت ندارد

آزادی حمید قره حسنلو و همسرش صحت ندارد