مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-05سياسي

تشکیل کارگروه رسیدگی به کندی اینترنت در مرکز ملی فضای مجازی


سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از شروع به کار کمیته رسیدگی به کندی اینترنت در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، حدودا یک هفته از ابلاغ رسمی رییس جمهور مبنی بر تشکیل کارگروه رسیدگی به مسئله کندی اینترنت در کشور گذشته است.

سه شنبه هفته گذشته سپر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر خبر داد که در جلسه شورای عالی فضای مجازی رییس جمهور با تاکید بر اقدامات خوب صورت گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و زیرساخت های ارتباطی به گلایه های مردم در سفرهای استانی در رابطه با کندی اینترنت اشاره و کارگروهی را مأمور کرد حداکثر تا یک ماه آینده راهکارهای حل دغدغه های مردم را ارائه نماید.

پیرو همین دستور که در پی اعتراضات عمومی نسبت به سرعت پایین اینترنت در کشور بود، امیر خوراکیان سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی در گفتگو با خبرگزاری ها خبر از آغاز به کار کارگروه رسیدگی به وضعیت سرعت اینترنت خبر داد و گفت: در حال حاضر این کارگروه با محوریت مرکز ملی تشکیل و فعالیتش شروع شده است و امیدواریم به زودی بتوانیم بررسی ها و گزارش های لازم را در این زمینه تهیه کنیم.

خوراکیان در خصوص تشکیل کمیته رسیدگی به وضعیت اینترنت تصریح کرد: مسئولیت این کارگروه بر عهده مرکز ملی فضای مجازی است و اعضای آن تعدادی از اعضای حقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه رسیدگی به کندی اینترنت در مرکز ملی فضای مجازی

تشکیل کارگروه رسیدگی به کندی اینترنت در مرکز ملی فضای مجازی