مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-19سياسي

نقشه برداری معادن به صورت دوره ای انجام می شود


شهرکرد_معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت گفت: نقشه برداری معادن یک دستورالعمل کشوری است که باید به صورت دوره ای از معادن تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا محتمشی پور صبح امروز در جلسه ای با رییس سازمان صمت و کارشناسان حوزه معدن سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تمرکز خوبی بر روی مسائل و مشکلات حوزه معادن وجود دارد، اظهار کرد: دغدغه ها و گلایه مندی ها نشان دهنده دلسوزی برای بهبود وضعیت موجود است.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت افزود: پیگیری مستمر به صورت حضوری از معاونت های وزارتخانه برای حل مشکلات بسیار مؤثر است، تعارفات را کنار بگذاریم، ایرادات برای اصلاح بیان شود.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات و مسائل باید در گام اول هر مسئله ای به صورت جداگانه مکتوب و ارسال شود، گفت: این کار پیگیری و حل مشکل را تسهیل می کند.

محتشمی پور در خصوص سامانه کاداستر اراضی که مشکلاتی را برای برخی معادن در حوالی مرز دو استان ایجاد کرده است، یادآور شد: معادن نمی تواند بر اساس مرز سیاسی و منابع طبیعی تقسیم شود، این موضوع باید در سطح کلان مورد بررسی قرار بگیرد.

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت تاکید کرد: در بخش دولتی و عمومی باید تابع قوانین موجود باشیم، هر اقدامی باید با استناد به قانون باشد، قانون مسیر حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه برداری معادن به صورت دوره ای انجام می شود

نقشه برداری معادن به صورت دوره ای انجام می شود