مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-04سياسي

برپایی 10 غرفه ویژه کودکان و نوجوان در مسیر حرم تا جمکران


مسئول کارگروه کودک و نوجوان کاروان غدیر تا ظهور از برپایی 10 غرفه ویژه کودکان و نوجوانان در مسیر حرکت کاروان غدیر تا ظهور از حرم مطهر بانوی کرامت تا مسجد مقدس جمکران خبر داد.

- محمد غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل کارگروه کودک و نوجوان ویژه کاروان غدیر تا ظهور اظهار کرد: برای برنامه ریزی مناسبت فعالیت های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان، در ابتدای امر موکب های مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) مورد بررسی قرار گرفت و موکب هایی که در حوزه فعالیت های فرهنگی، ویژه کودک و نوجوان فعالیت دارند شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه با این اقدام می توانیم مهندسی فرهنگی لازم را در خصوص برنامه های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان در زمان حرکت کاروان داشته باشیم، اظهار کرد: اگر در عید غدیر بتوانیم این حرکت را به خوبی رقم بزنیم در ایام اربعین و همچنین ایام نیمه شعبان نیز می توانیم آثار و عملکرد بهتری از این فعالیت فرهنگی داشته باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به اینکه 10 موکب در حوزه کودک و نوجوان در بلوار پیامبر اعظم (ص) فعال خواهند بود، بیان کرد: سعی شده برنامه های متنوعی برای اجرا در موکب هایی که به صورت ویژه در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند تدارک شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز با استیج سیار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 10 غرفه ویژه کودکان و نوجوان در مسیر حرم تا جمکران

برپایی 10 غرفه ویژه کودکان و نوجوان در مسیر حرم تا جمکران