مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-19بين الملل

هراس شرکت های آمریکایی از تخلیه نفت توقیف شده ایران


یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که واشنگتن برای تخلیه 800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران در یک نفتکش یونانی با چالش مواجه شده است و قادر به فروش آن نیست.

- یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که واشنگتن برای تخلیه 800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران در یک نفتکش یونانی با چالش مواجه شده است و قادر به فروش آن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه وال استریت ژورنال، دادستان های فدرال آمریکا برای به حراج گذاشتن 800 هزار بشکه نفت توقیف شده ایران که در یک نفتکش یونانی در سواحل تگزاس قرار دارد با چالش مواجه هستند زیرا شرکت هایی که تخلیه نفت کش ها را انجام می دهند، می گویند که آن قدر نگران اقدامات تلافی جویانه ایران هستند که نمی توانند کار تخلیه این محموله را انجام دهند.

مدیرعامل یک شرکت انرژی مستقر در هیوستون که در این موضوع دخیل است به وال استریت ژورنال گفت: شرکت هایی که به هر طریقی در خلیج فارس حضور به معنای واقعی کلمه از انجام این کار می ترسند.

وی تاکید کرد که نگرانی این شرکت ها این است که هدف اقدامات تلافی جویانه ایرانی ها قرار گیرند.

دادستان های آمریکایی اوایل سال جاری (میلادی) پس از متهم کردن مالک یونانی این نفتکش با نام سوئز راجان به فرار از تحریم ها، آن را به سمت سواحل شهر گالوستون هدایت کردند و گارد ساحلی ایالات متحده نیز مجوز تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس شرکت های آمریکایی از تخلیه نفت توقیف شده ایران

هراس شرکت های آمریکایی از تخلیه نفت توقیف شده ایران