مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:352023-07-15اجتماعي

برگزاری پویش «تابستان من» در شبکه شاد


پویش «تابستان من» با هدف تربیت دانش ­آموزان برای فراگیری مهارت ­های کاربردی متنوع و مورد نیاز کشور در شبکه «شاد» برگزار می­ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بخش تابستان من در شبکه شاد به منظور فراهم کردن محیط های متنوع یادگیری جهت تعامل خلاق، هدفمند و فعال دانش آموزان، ارائه محتوای متناسب با نیازهای حال و آینده، گسترش و تنوع دادن به ِحَرف و مهارت های مورد نیاز جامعه، منطبق با اهداف ساحات ششگانه سند تحول آموزش و پرورش طراحی شده است و تمام اهداف مذکور را پوشش می دهد.

تابستان من شامل چند بخش اصلی از جمله ماهرشو ، ببین ، بازی­کن و پایگاه­ های تابستانی است.

بخش ماهر شو در تابستان من در راستای پرورش تربیت یافتگانی است که حداقل یک مهارت مفید را به دست آورند و همچنین هدایت دانش­ آموزان به سوی رشته ­ها و مهارت ­های مورد نیاز کشور متناسب با علاقه ­مندی و توانایی­ های آن­ها طراحی شده است.

ماهر شو اهدافِ زیبایی شناختی و هنری ، اقتصادی و حرفه ای ، علمی و فناورانه ، اجتماعی و سیاسی و زیستی و بدنی سند تحول را در قالب بخش ­های اقتصاددون ، فناورانه ، مجمع و همه فن حریف پیگیری می کند.

دانش آموزان می توانند با انتخاب هر یک از بخش ها متناسب با علاقه خود، محتوای آموزشی مرتبط را دریافت کرده و به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند و در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «تابستان من» در شبکه شاد

برگزاری پویش «تابستان من» در شبکه شاد