مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-12اجتماعي

عفاف و حجاب باید یک دغدغه برای پدران و مادران باشد


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: حجاب جلوه ای از پاک زیستن است و باید به دغدغه برای پدران و مادران تبدیل شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: حجاب جلوه ای از پاک زیستن است و باید به دغدغه برای پدران و مادران تبدیل شود.

فریبا ولی پور امروز 21 تیرماه در اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده با بیان اینکه حدود 90 سال از قیام خونین مسجد گوهرشاد می گذرد، اظهار کرد: خوشبختانه دست تاریخ این قیام را به فراموشی نسپرده است و روز به روز این ماجرا در طول تاریخ همراه ماست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به نام گذاری روز 21 تیرماه به عنوان روز ملی عفاف و حجاب، گفت: خون پربرکت شهیدان باعث شده با وجود گذشت زمان طولانی از این قیام در سراسر کشور به طور همزمان مجموعه دغدغه مندان حوزه عفاف و حجاب در این روز گرد هم جمع شوند و اجتماع بزرگی را تشکیل دهند.

وی ادامه داد: بانوان شهرستان خرم آباد و به صورت همزمان در سراسر استان نیز همایش بزرگ عفاف و حجاب با عنوان اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده را برگزار کردند.

ولی پور با بیان اینکه معتقد هستیم عفاف و حجاب مختص به بانوان نیست، افزود: حجاب، جلوه ای از عفت و پاک زیستن است و امیدواریم خواهران و برادران دغدغه مند این حوزه در کنار هم بتوانند نقشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفاف و حجاب باید یک دغدغه برای پدران و مادران باشد

عفاف و حجاب باید یک دغدغه برای پدران و مادران باشد