مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-27اجتماعي

احتمال شبانه روزی شدن مرز خسروی در ایام اربعین


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از احتمال شبانه روزی شدن مرز خسروی در ایام اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از مرز خسروی و حضور در جلسه قرارگاه اربعین فراجا که به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: شبانه روزی شدن مرز خسروی از یک سو و وضعیت آب و هوایی بهتر کرمانشاه نسبت به دیگر استان های میزبان زائران اربعین احتمالاً باعث خواهد شد که امسال میزبان زوار بیشتری نسبت به سال های قبل باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه کرمانشاه از ظرفیت های بسیار بالایی برای اعزام زائران به عتبات عالیات و کربلای معلی برخوردار و همیشه میزبان خوبی برای عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بوده است.

حاجیان تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده ایم همه ظرفیت ها را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حسینی باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت تر و بهتری به زوار کربلا ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: همه مسئولان انتظامی کرمانشاه مشتاقانه در حال انجام وظایف محوله برای خدمات رسانی گسترده به زائران اربعین هستند و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شبانه روزی شدن مرز خسروی در ایام اربعین

احتمال شبانه روزی شدن مرز خسروی در ایام اربعین