مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-12حوادث

5 مصدوم و یک فوتی حاصل بی احتیاطی در جاده های زنجان


 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار فقره تصادف در جاده های استان پنج مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

- ایسنا/زنجان  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: چهار فقره تصادف در جاده های استان پنج مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، حکمت اله هاشمی شامگاه دیروز (20 تیرماه) با اشاره به واژگونی یک دستگاه ساینا در جاده روستایی گرماب به اولی بیک، اظهار کرد: با گزارش این حادثه بلافاصله 2 تیم عملیاتی از نجات گران پایگاه امداد و نجات جاده ای زرین رود شهرستان خدابنده همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت، تصریح کرد: نجات گران اقدام به پانسمان و بانداژ مصدومان کرده و تحویل اورژانس دادند.

این مسئول از واژگونی خودرو 207 در کیلومتر 22 لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین نیز خبر داد و افزود: 2 تیم همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز با بیان اینکه سومین حادثه نیز برخورد یک دستگاه خودرو کوییک با گاردریل در کیلومتر 82 جاده زنجان به ماهنشان بود، ادامه داد: 2 تیم عملیاتی از پایگاه امدادی لولک آباد ماهنشان برای امدادرسانی اعزام شدند که این حادثه یک مصدوم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 مصدوم و یک فوتی حاصل بی احتیاطی در جاده های زنجان

5 مصدوم و یک فوتی حاصل بی احتیاطی در جاده های زنجان