مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 17:002023-06-23بين الملل

آمریکا درباره تداوم راهبرد «ارعاب هسته ای» کره شمالی هشدار داد


مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که کره شمالی قصد دارد تا در راستای پیشبرد اهدافش، از زرادخانه هسته ای خود برای «ارعاب» کشورهای دیگر استفاده کند.

- مدیر سازمان اطلاعات ملی آمریکا مدعی شد که کره شمالی قصد دارد تا در راستای پیشبرد اهدافش، از زرادخانه هسته ای خود برای ارعاب کشورهای دیگر استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آوریل هینز، مدیر اطلاعاتی ملی آمریکا مدعی شده که پیونگ یانگ قصد دارد تا ظرف یک دهه آتی، با استفاده از تسلیحات هسته ای خود، کشورهای دیگر را مرعوب کرده و اهدافش را پیش ببرد.

کره شمالی به دفعات تاکید کرده تسلیحات اتمی این کشور صرفاً هدف دفاعی داشته و بارها اعلام کرده که گسترش نیروهای مسلح پیونگ یانگ حق مسلم کره است.

دفتر هینز در گزارش جدید برآورد اطلاعاتی ملی آمریکا که دیروز (پنجشنبه) منتشر کرد، به چندین اقدام محتمل کره شمالی از حالا تا سال 2030، پرداخت و به رغم اینکه مقامات حمله هسته ای تمام عیار را تا حد زیادی غیرمحتمل می دانند، این نهاد اطلاعاتی آمریکا مدعی است که پیونگ یانگ از کلاهک های هسته ای خود به عنوان اهرم فشار برای تهدید کشورهای منطقه استفاده خواهد کرد.

در ارزیابی دفتر اطلاعات ملی آمریکا آمده است: براساس برآورد ما، کیم جونگ اون در بازه زمانی تا سال 2030، به احتمال زیاد به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا درباره تداوم راهبرد «ارعاب هسته ای» کره شمالی هشدار داد

آمریکا درباره تداوم راهبرد «ارعاب هسته ای» کره شمالی هشدار داد