مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-02فرهنگي

دومین رویداد ملی ارزش آفرینی دختران «دا» در مسیر آغاز


رویداد ملی ارزش آفرینی دختران ایران «دا»، با هدف شناسایی استعدادها، توانمندسازی و توسعه امکان کنشگری دختران در حوزه های مختلف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس، دومین رویداد ملی ارزش آفرینی دختران ایران دا با رویکرد مسأله ورزی و خلق اثر هنری، 15 تا 18 تیرماه جاری در تهران برگزار می شود.

رویداد دا به ایستگاه دوم رسید در این طرح چهار روزه، شرکت کنندگان با تمرکز بر مسائل حوزه دختران پس از گذراندن کارگاه های آموزشی مختلف در حوزه مسأله ورزی و مهارت های هنری، به خلق اثر هنری در یکی از رشته های سینما، هنرهای نمایشی و گرافیک و تصویرسازی می پردازند.

رویداد دا 2 با همکاری مدرسه تلفیقی هنر و علوم انسانی آن و مدرسه فکرورزی ضمیر و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد رودکی در فرهنگسرای نیاوران تهران برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رویداد دا 1 با هدف شتاب دهی و حمایت از کنشگری و ارزش آفرینی در حوزه کسب و کار تیر ماه سال گذشته با حضور محمدمهدی اسماعیلی ؛ وزیر فرهنگ و ارشاد در مشهد برگزار شد.

پیش از این خبرگزاری فارس در گزارشی با عنوان رویداد ملی دا نتیجه اعتماد به دختران دهه هشتادی/وقتی رسانه های مواجب بگیر لال مونی می گیرند به بیان نخستین این رویداد دخترانه پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین رویداد ملی ارزش آفرینی دختران «دا» در مسیر آغاز

دومین رویداد ملی ارزش آفرینی دختران «دا» در مسیر آغاز