مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-08سياسي

مردم به وکیل نماها اعتماد نکنند


مشکلی که از گذشته گریبان گیر جامعه وکالت بوده موسسات حقوقی غیر مجاز و افراد متظاهر به وکالت هستند که خوشبختانه با ورود سامانه ثنا تعداد زیادی از این قبیل افراد بیکار شده اند.

- ایسنا/البرز وکیل پایه یک دادگستری گفت:مشکلی که از گذشته گریبان گیر جامعه وکالت بوده موسسات حقوقی غیر مجاز و افراد متظاهر به وکالت هستند که خوشبختانه با ورود سامانه ثنا تعداد زیادی از این قبیل افراد بیکار شده اند.

مجید هادی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروزه انجام امور حقوقی و قانونی نیازمند حضور وکلایی با اطلاعات حقوقی بسیار زیاد است، اظهار کرد: وکلای با تخصص و تجربه کافی می توانند شهروندان را در هر مرحله از دادرسی به خوبی همراهی کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه طی سال های اخیر شاهد هستیم که اشخاصی بدون پروانه وکالت خود را به عنوان وکیل معرفی کرده و حتی موسسه حقوقی غیر مجاز دارند، توضیح داد: این افراد اصولا به امور حقوقی و رویه حاکم در دادگاه ها تسلط کافی نداشته و نمی توانند شهروندان را در مسیر رسیدن به حقوق خود همراهی کنند.

این وکیل پایه یک دادگستری گفت: وکلا مسیر بسیار دشواری را پشت سر می گذارند تا بتوانند بعد از دریافت مدرک دانشگاهی پروانه وکالت را دریافت کنند و استفاده از مشاوره کسانی که این مسیر را طی نمی کنند، قطعا باعث گمراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به وکیل نماها اعتماد نکنند

مردم به وکیل نماها اعتماد نکنند