مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:452023-06-22اقتصادي

بنگاه های املاک فاقد مجوز قوچان پلمب می شوند


بنگاه های املاک بر افزایش بی رویه قیمت مسکن دامن می زنند که بنگاه های فاقد مجوز در شهرستان پلمب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن همتی فر عصر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: یکی از مکان هایی که به افزایش بی رویه قیمت اجاره و مسکن دامن می زند، بنگاه های املاک است که مقرر شد ظرف یک هفته، بنگاه های غیرمجاز و فاقد مجوز کسب در این شهرستان پلمب شود.

وی افزود: دولت نرخ نامه ای اعلام کرده که در شهرهایی همچون قوچان اجاره بیش از 20 درصد اضافه نشود و بنگاه های املاک نیز ملزم به رعایت آن هستند اما ضمانت اجرایی و حمایت از آن نیز بسیار حائز اهمیت است.

تعداد بنگاه های املاک قوچان بیش از نیاز است دادستان عمومی و انقلاب قوچان با اشاره به فعالیت 588 بنگاه املاک در این شهرستان، بیان کرد: این تعداد بنگاه املاک برای قوچان زیاد بوده و حتی در برخی مناطق هر 20 متر، یک بنگاه املاک وجود دارد که در مناطقی مثل فرهنگیان 3، ارائه مجوز برای ایجاد بنگاه ممنوع شده است.

همتی فر تأکید کرد: ضرورت ارائه آموزش به بنگاه های املاک وجود دارد که برای اولین بار 80 متقاضی جدید اخذ مجوز فعالیت بنگاه املاک در این شهرستان باید 32 ساعت آموزش زیر نظر اساتید حقوقی بگذرانند زیرا بسیاری از پرونده ها در حوزه املاک به عدم آگاهی نسبت به برخی موضوعات حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاه های املاک فاقد مجوز قوچان پلمب می شوند

بنگاه های املاک فاقد مجوز قوچان پلمب می شوند